Digital Business Analytik/čka - digitálního prodeje

Mám zájem
Mám zájem
Digital Business Analytik/čka - digitálního prodeje
náměstí Junkových 2772/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika Práce na plný úvazek Komerční banka
Volná místa 168

Co dělá náš tým?

Do mladého a progresivního týmu digitálního prodeje hledáme nového kolegu/ni na pozici byznys analytika/čky, který s námi bude vytvářet budoucnost banky.

Pojďte s námi vytvářet leadra trhu v digitálním prodeji bankovních produktů.

Byznys analytik/čka digitálního prodeje:

  • Zajišťuje objektivní zdroj pravdy pro hodnocení prodejních výsledků, pipeline managementu a prodejních taktik digitálního prodeje KB
  • Pomáhá oddělení digitálního prodeje nalézt a pochopit problematické místa prodejních procesů
  • Vytváří komplexní analýzy: shromažďuje a dotváří požadavky, definuje metriky, identifikuje a validuje zdroje dat, stejně jako metodu jejich analýzy a ve spolupráci s oddělením digitálního prodeje vytváří doporučení a hypotézy
  • Vede komplexní proces od sběru dat po prezentaci poznatků a vytváření doporučení. Využívá svých schopností analýzy a vizualizace dat k vytváření
  • Připravuje pravidelné analýzy a reporty pro byznys vlastníky především pro pravidelné řízení výkonu digitálního prodeje od leadu po prodej
  • V úzké spolupráci s oddělením digitálního prodeje, CRM a marketingu pomáhá realizovat obchodní rozhodnutí na základě dat
  • Spolupracuje s finančním, marketingovými a produktovými týmy pro sladění metodologie a
  • Sleduje a aplikuje nejnovější trendy v oblasti digitální analytiky a prodeje, pomáhá zlepšit využití implementovaných moderních technologií
  • Je aktivním členem datové a analytické komunity KB

Co očekáváme:

  • Praktická zkušenost s tvorbou analýz, reportu a vizualizací dat. *Zkušenosti s platformami pro modelování dat a vizualizaci jako například Power BI, Tableau, MS SQL, Snowflake, atd.
  • Zkušenost s digitálním prodejem či marketingem a s analýzou správy obchodních příležitostí (pipeline managementem).
  • Znalost některého ze systémů automatizace prodeje a marketingu jsou výhodou (Adobe, Salesforce, Exponea atd.)
  • Zkušenost s nástroji webové analytiky jako GA, Matomo, Adobe Analytics a principy měření digitální analytiky.
  • Velmi dobré projektové řízení a schopnost řídit několik projektů souběžně.
  • Schopnost řešit problémy a přicházet s nápady na jejich odstranění, dobré prezentační schopnosti a storytelling. Vynikající schopnost spolupráce s týmy pokrývajícími několik disciplín
  • Zkušenosti s big data jako například Hadoop, Spark nebo BigQuery výhodou

Nabízíme Vám

  • Pružnou pracovní dobu a možnost práce z domova
  • 6 týdnů placeného volna
  • Plně hrazené 110 Kč e-stravenky za každý odpracovaný den
  • Příspěvek na penzijko (3 % z měsíční hrubé mzdy) a zaměstnanecké rizikové pojištění, zaměstnanecké bankovní produkty (vč. hypoték, Zlatá platební karta)
  • 6 720 bodů/Kč ročně do Cafeterie na zdraví, volný čas i vzdělávání a slevy u partnerů KB,
  • Komplexní Poradenský program (psychologické&právní služby), možnost využít služební zařízení i pracovat na svém telefonu, na který Vám přispějeme, firemní tarif s daty na míru a nabídkou pro rodinu, odměny jako bonus za Vaše skvělou práci nebo za doporučení kolegy/ně,
  • MultiSportku a podporu sportovních spolků,
  • Moderní pracovní prostředí s dobrou dostupností (Praha 5-Stodůlky, přímo na metru B)
  • V budově je také možnost parkování a zvýhodněného zapůjčení vozu, sprchy a zázemí pro kola
  • Práci v přátelském kolektivu

Nenašli jste pozici,
která by se Vám líbila?


Pošlete nám své CV
Nastavení cookies