Specialista/ka pro správu a koordinaci kontrolních činností

Mám zájem
Mám zájem
Specialista/ka pro správu a koordinaci kontrolních činností
náměstí Junkových 2772/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika Práce na plný úvazek Řízení rizik Komerční banka
Volná místa 123

Do týmu Operačních rizik hledáme posilu pro oblast koordinace kontrolních činností. Hlavním předmětem Vaší práce bude výkon činností souvisejících s implementací a popisem kontrolních postupů v procesech vykonávaných KB.

Pracovní náplň

  • Součástí Vaší role bude provádění analýzy pokrytí jednotlivých kontrolních potřeb stanovených mateřskou společností a zajištění aktuálnosti informací o kontrolách vykonávaných napříč bankou
  • Budete zpracovávat informace o vykonávaných kontrolách jak pro účely lokálnícho řízení operačních rizik, tak pro potřeby řízení na úrovni SG skupiny.
  • Budete spolupracovat s dalšími kolegy v rámci operačních rizik a vypomáhat například v rámci každoročního hodnocení rizik (RCSA)
  • Koordinace činností souvisejících s implementací a revizí kontrolních postupů v procesech KB.
  • Podpora manažerům banky při zavádění a revizi kontrolních postupů, příp. zajištění průběžné komunikace, poskytování konzultací.
  • Analýza a údržba aktuálnosti pokrytí Knihovny kontrol.
  • Podpora při vývoji a zavádění nástroje pro podporu, komunikaci a sledování postupu implementace kontrol.
  • Koordinace komunikace týkající se pokrytí kontrol v rámci organizačních útvarů KB.
  • Zpracování analýz aktuálního pokrytí Knihovny kontrol jak pro účely lokálního řízení, tak pro účely řízení na úrovni skupiny SG.

Co od Vás očekáváme

  • SŠ/VŠ, ekonomické zaměření výhodou
  • 2 roky pracovních zkušeností v bance
  • Zkušenost z transverzálních nebo kontrolních týmů (Audit, Compliance, koordinace kontrol) výhodou
  • Dobrá znalost bankovních produktů a hlavních procesů banky.
  • Komunikační a analytické schopnosti.
  • Dobrá znalost anglického jazyka. (čtení a psaní v ANJ).
  • Dobrá znalost MS Excel

Nabízíme Vám

  • Pružnou pracovní dobu a možnost práce z domova
  • 6 týdnů placeného volna
  • Plně hrazené 110 Kč stravenky za každý odpracovaný den
  • Příspěvek na penzijko a zaměstnanecké rizikové pojištění, zaměstnanecké bankovní produkty (vč. hypoték), Zlatá platební karta
  • 6 720 bodů/Kč ročně do Cafeterie na zdraví, volný čas i vzdělávání a slevy u partnerů KB
  • Komplexní Poradenský program (psychologické&právní služby), možnost využít služební zařízení i pracovat na svém telefonu, na který Vám přispějeme, firemní tarif s daty na míru a nabídkou pro rodinu, odměny jako bonus za Vaše skvělou práci nebo za doporučení kolegy
  • MultiSportku
  • Moderní pracovní prostředí s dobrou dostupností (Praha 5-Stodůlky, přímo na metru B)
  • V budově je také možnost parkování a zvýhodněného zapůjčení vozu, sprchy a zázemí pro kola
  • Práci v přátelském kolektivu

Nenašli jste pozici,
která by se Vám líbila?


Pošlete nám své CV
Nastavení cookies