Administrativní podpora v oddělení Customer Care / Brno

Mám zájem
Mám zájem
Administrativní podpora v oddělení Customer Care / Brno
Brno Brigáda Administrativa SG Equipment Finance
Volná místa 195

Společnost SG Equipment Finance Czech Republic s.r.o., která je součástí skupiny Société Générale, je jednou z předních leasingových společností v České a Slovenské republice.
Pro posílení svého týmu v Brně hledá

Náplň práce:

  • Archivace originálů smluvní dokumentace a jejich formální kontrola
  • Zadávání dat do systémů, kontrola dat
  • Příprava tabulek, přehledů
  • Administrativní činnosti, podpora administrativního týmu
  • Po zapracování případně správa individuálního pojištění klientů a řádné ukončování smluv

Kvalifikační předpoklady:

  • Min. SŠ s maturitou (ekonomické, obchodní zaměření) nebo probíhající vysokoškolské vzdělání
  • Znalost práce s PC
  • Znalost angličtiny výhodou

Osobnostní předpoklady:

  • Pečlivost, důslednost, spolehlivost
  • Přizpůsobivost
  • Ochota a schopnost se učit

Nabízíme:

  • Práci na částečný úvazek (dohoda o pracovní činnosti cca na 2 dny v týdnu)
  • Příležitost získat zkušenosti v přední leasingové spol. v ČR a na Slovensku
  • Přátelský tým a příjemné pracovní prostředí
  • Místo výkonu práce v moderní budově v Brně v Holandské ul.

Nenašli jste pozici,
která by se Vám líbila?


Pošlete nám své CV
Nastavení cookies