V oddělení Komunikace se staráme o to, aby novináři měli vždy správné podklady a psali o naší firmě, věděla o nás veřejnost, a aby se dostávaly dostatečné, jasné a včasné informace i k našim kolegům a distributorům v Česku, na Slovensku a Bulharsku. Organizujeme akce pro zaměstnance, konference pro obchodní partnery, semináře pro investory, setkání s novináři aj.
V současné době hledáme do našeho týmu kandidáta na pozici specialistky/-y interní a externí komunikace, který bude moct nastoupit – ideálně co nejdříve - na částečný úvazek. V našem oddělení o věcech kriticky diskutujeme, věříme si a pracujeme tak, aby výsledek naší práce byl perfektní a vždy něčím zajímavý. Hledáme proto samostatného, přátelského a nekonfliktního člověka, kterého baví rozmanitost komunikace a umí si poradit i pod časovým tlakem. Klíčovými kompetencemi pro tuto pozici jsou tedy kromě velmi dobrých verbálních a písemných dovedností v českém a anglickém jazyce samostatnost, spolehlivost, flexibilita, pečlivost, proaktivita a příjemné vystupování.
Co bude pracovní náplní? Specialista komunikace...
- je nedílnou součástí týmu, kterému přináší nové nápady, je samostatný, všestranný, loajální, s citem pro jazyk a zápalem pro práci;
- pomáhá s přípravou tiskových konferencí a akcí pro novináře;
- pravidelně připravuje novinky pro intranet v CZ i AJ a jiné druhý textů pro zaměstnance a distributory;
- získává podklady pro odpovědi na novinářské dotazy, dělá rešerše zdrojů, připravuje články v CZ i AJ, newslettery, projevy, příspěvky na sociální síť LinkedIn aj.;
- komunikuje s PR agenturou, koordinuje její práci a dodává jí podklady dle potřeb
- připravuje pravidelné reporty a analýzy;
- organizuje interní akce pro zaměstnance a vypomáhá s organizací externích akcí – fyzické i digitální;
- ad hoc vypomůže s administrativou;
- spolupracuje nejčestněji s týmem marketingu, obchodu a HR.
Ideální kandidát je...
- rodilý mluvčí (český jazyk) s bezchybnou gramatikou s plynulou AJ (min. B2);
- zvládá práci na několika projektech současně, dokáže vyhodnotit priority a projekty postupně dotáhnout do konce ;
- slovo „nejde“ pro něj neexistuje :) a zároveň se nebojí zeptat, když si neví rady;
- nebrání se novým technologiím, digitálnímu světu a hledá možnosti komunikace v něm;
- bez problémů zvládá práci s MS Office a běžnými redakčními systémy;
- v principu rozumí investování a má chuť se v oblasti vzdělávat – opravdu nutné;
- má zájem o projekty CSR a jejich koordinace (např. Ukliďme Česko);
- vítané jsou zkušenosti na obdobné pozici, důležitější je ale chuť na sobě pracovat, a učit se, jak se dělá komunikace v praxi - projektů je u nás totiž opravdu hodně!
A co nabízíme my?
- zajímavou, rozmanitou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí se zázemím stabilní mezinárodní společnosti;
- přátelský a otevřený kolektiv;
- práci na poloviční úvazek;
- odpovídající finanční ohodnocení a část zaměstnaneckých benefitů;
- nástup ihned/dohodou.
Jak poznáte, že je práce pro Vás? Otevřete si https://www.amundi-kb.cz/fondy/detail/LU2199618476 a pokud Vás text neodradil a máte nápady, jak ho vylepšit, hledáme možná právě Vás!