Manažer/ka Vzdělávání a rozvoje

Mám zájem
Mám zájem
Manažer/ka Vzdělávání a rozvoje
náměstí Junkových 2772/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika Práce na plný úvazek Lidské zdroje Komerční banka
Volná místa161

Do Lidských zdrojů hledáme manažera/ku, který bud udávat směr vzdělávání a rozvoji zaměstnanců KB! K ruce má tým specialistů a koordinátorů vzdělávání a sám je součástí HR Core Teamu Radka Lolka.

Tým Vzdělávání vytváří rozvojové programy pro různé skupiny zaměstnanců, velké (strategické) napříč celou KB i šité na míru pro menší skupiny či jednotlivce.

Dlouhodobým cílem je pak přispět k transformaci KB do její „Nové digitální banky“, pokračovat v koncepci SAMOUČÍCÍ SE ORGANIZACE a budování kompetenčního modelu KB.

Co bude náplní Vaší práce

  • Tvorba strategie a konceptu vzdělávání v návaznosti na strategii KB a získat pro ni širokou podporu napříč KB.
  • Řízení rozpočtu na všechny vzdělávací akce.
  • Vlastnictví learning management systému a řízení jeho dalšího rozvoje, spolupráce s HR squadem v ES tribu.
  • Synchronizovat strategii KB v této oblasti s kolegy ze skupiny Société Générale.
  • Zajištění a monitoring povinných školení.
  • Řízení týmu, který zajišťuje tvorbu a koncepci vzdělávacích aktivit a rozvojových a talentových programů (např. KB Sence, Spirit) a poskytuje poradenství a pomáhá jednotlivým úsekům banky při analýze potřeb vzdělávání, tvorbu elearningů a samotnou realizaci vzdělávacích akcí.
  • Koordinace s týmem Řízení změn a tréning v Retailu
  • Neustálé sledování vývoje vzdělávacích metod a zodpovědnost za vztahy s dodavateli.
  • Definování postupů, metodiky a norem pro vzdělávání a rozvoj.
  • Pro rok 2022 - implementace principů učící se organizace prostřednictvím kompetenčních modelů, zacílených rozvojových a talentových programů a nové aktivnější role specialistů vzdělávání.

Co od Vás očekáváme

  • Předchozí zkušenosti z obdobné manažerské pozice nebo dlouhodobý zájem o tuto oblast.
  • Zkušenost s vedením týmu specialistů, třeba servant leadership přístupem.
  • Zvládnutí jak operativního řízení tak prosazování změn, s fokusem na samotnou dodávkou změny.
  • Koncepční a konstruktivní myšlení, chápaní věcí v kontextu a souvislostech, otevřenost v myšlení i komunikaci.
  • Velmi dobré komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti, chuť měnit věci a získávat si pro ně širokou podporu.
  • Zkušenosti s řízením rozpočtu a to včetně sestavení rozpočtu podle aktuálních potřeb a dlouhodobé strategie.
  • Schopnost akceptovat přiměřenou míru rizika.
  • „Early adopter“ přístup a to i v oblasti digitalizace a digitálních nástrojů.

Jak to u nás vypadá s benefity a co nabízíme

  • Je toho opravdu hodně a i proto se umísťujeme v různých zaměstnavatelských anketách na předních místech. Ať na něco nezapomenu, pojďme se o tom pobavit u kafe, i s ohledem na to, co byste sami z tak široké nabídky využili nejvíce právě Vy.

Co bych ale vyzdvihl:

  • Pružná pracovní doba a možnost práce z domova, 2-3 dny HO týdně nejsou problém.
  • Objem finančních benefitů se blíží k 13. platu a je poskládán od plně hrazených stravenek, bodů do pestré Cafeterie, příspěvku na telefon, přes podporu v různých životních situacích, po výhodné bankovní produkty (pojištění na cesty i pro rodinné příslušníky, přidané služby k platebním kartám pro různé situace v nesnázích - odtah vozidla, problémy se zámkem v bytě; a samozřejmě i zaměstnanecké sazby na spoření, půjčky, hypotéku atd.)
  • Co se týká počtu dnů dovolené, dnů navíc na zotavenou nebo specifické životní situace, narozeninový den... vše v kombinaci s naším SmartOffice bez problému pokryje i velmi náročný chod rodiny s dětmi.

A k tomu práce ve firmě, která se mění a inovuje, víc než si myslíte, a je méně formální, než byste čekal/a.

Nenašli jste pozici,
která by se Vám líbila?


Pošlete nám své CV