ANALYTIK/ČKA OBCHODNÍCH PROCESŮ

Mám zájem
Mám zájem
ANALYTIK/ČKA OBCHODNÍCH PROCESŮ
náměstí Junkových 2772/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika Práce na plný úvazek Modrá pyramida
Volná místa173

Co bude náplní vaší práce?

  • Zodpovědnost za analýzu, návrh a realizaci řešení uživatelských požadavků na funkčnosti centrálního bankovního systému v komplexní oblasti stavebního spoření, úvěrů ze stavebního spoření a hypotečních úvěrů včetně funkčností úvěrového workflow a integrace s navazujícími aplikacemi a systémy.
  • Spolupráce na analýze, návrhu a realizaci řešení uživatelských požadavků na funkčnosti aplikací v oblastech využívaných distribuční sítí finančních poradců, včetně systémů na skenování a OCR vytěžování dokumentů, ukládání a archivaci dat a dokumentů v elektronickém archivu.
  • Zajištění procesních analýz a návrh uživatelského rozhraní příslušných aplikací, tvorba zadání pro IT programátory a IT dodavatele.
  • Spolupráce na návrhu designu nově vznikajících systémů a služeb.
  • Spolupráce s IT vývojovým týmem během celého životního cyklu.
  • Testování včetně jeho koordinace s dalšími týmy a tvorba uživatelské dokumentace.
  • Provozní podpora uživatelů aplikací a řešení servisních požadavků.

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenosti s procesní a funkční analýzou informačních systémů alespoň 1-2 roky.
  • Zkušenosti s komunikací se zákazníkem, obchodními útvary i IT vývojovým týmem.
  • Znalost životního cyklu projektu a metodiky jeho řízení (standardní i agilní a jejich kombinace).
  • Znalost a zkušenosti s analytickou a aplikační problematikou/funkčnostmi stavebního spoření, úvěrů ze stavebního spoření nebo standardních hypotečních úvěrů velkou výhodou.
  • Dobré komunikační dovednosti.
  • Analytické a konceptuální myšlení.
  • Spolehlivost, zodpovědnost a důraz na pečlivost.
  • Schopnost přizpůsobit se standardům organizace (guidelines).
  • Schopnost efektivně spolupracovat v týmu.
  • Orientace na potřeby klienta.

Na co se u nás můžete těšit?

  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny.
  • Jedinečnou příležitost podílet se na zajímavých projektech a aktivitách (včetně celé finanční skupiny KB).
  • Práci s nejnovějšími technologiemi.
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu.
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí.
  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, možnost využití home-office, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, zvýhodněné podmínky na bankovní produkty, Cafeterie a další.
  • Nástup možný dle dohody.

Nenašli jste pozici,
která by se Vám líbila?


Pošlete nám své CV