Pracovník/ce Infolinky Komerční banky, Liberec

Mám zájem
Mám zájem
Pracovník/ce Infolinky Komerční banky, Liberec
Rumunská 655/9, 461 77  Liberec-Liberec IV-Perštýn, Česká republika Práce na plný úvazek Komerční banka
Volná místa166

Jsme tým Kontaktního centra a hledáme parťáka, co mezi nás zapadne svými schopnostmi, ale především srdcem.Svět se mění jen proto, že vy sami ho měníte. Budoucnost jste vy !

Je pro tebe zákazník na prvním místě a rád/a vymýšlíš řešení na míru ? Jsi týmový hráč a chceš pracovat v partě skvělých kolegů? Nemáš praxi v oboru ? Nevadí, vše tě rádi naučíme - skvělá příležitost i pro zájemce bez předchozích zkušeností v oboru.
Máš maturitu ?

V tom případě čti dál !

Co tě u nás v KáCéčku čeká:

  • Hlavní pracovní poměr a stabilní práce u spolehlivého zaměstnavatele, kde dostaneš peníze i benefity vždy včas
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč kompletně hrazené zaměstnavatelem
  • Čtvrtletní bonusový systém
  • Ročně 6 720 bodů/Kč do Cafeterie, které lze využít na nákup produktů z oblasti zdraví, wellness, cestování, vzdělání a třeba i na nákup nových brýlí, kurzů AJ či dětských táborů
  • Odměna 5 000 bodů/Kč do Cafeterie za doporučení nového kolegy
  • Práce přímo v centru Liberce a skvělý pracovní kolektiv, kde se umíme podpořit
  • 25 dní dovolené a další 3 dny placeného volna navíc
  • Po zaškolení možnost občasné práce z domova
  • Neomezený tarif s 5 GB dat, příspěvek 3 500 Kč na pořízení telefonu a zvýhodněné volání pro rodinu v rámci O2 Family
  • Zvýhodněná MultiSportku a ActivePass i možnost účasti v zaměstnaneckých sportovních spolcích
  • Štědrý příspěvek na penzijní připojištění a další zaměstnanecké výhody i zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty
  • Důkladné a propracované zaškolení přímo v místě pracoviště, vedené zkušenými pracovníky z provozu - tvými budoucími kolegy
  • Podpoříme tvůj kariérní růst v rámci banky, ale i odborný a osobní rozvoj, např. pomocí kurzů Digitální akademie KB

Co u nás budeš dělat:

  • Komunikovat s klienty po telefonu na příchozí lince
  • Řešit rozmanité typy dotazů našich klientů i neklientů, např. vyhledání poboček a bankomatů, radit, jak správně využívat naše produkty, zodpovídat dotazy ohledně internetového bankovnictví, pojištění, úvěrů apod.

Budeme rádi za :

  • Tvou komunikativnost a příjemné vystupování
  • Nadšení pro věc ( jednání s klienty a řešení jejich dotazů )
  • Chuť učit se novým věcem
  • Požadované ukončené vzdělání s maturitou
  • Přátelský a týmový přístup

Ještě váháš?

Ozvi se nám a přijď se nezávazně podívat, ať vidíš na vlastní oči, jak je to u nás fajn !

Nenašli jste pozici,
která by se Vám líbila?


Pošlete nám své CV