Jsme tým Kontaktního centra a hledáme parťáka, co mezi nás zapadne svými schopnostmi, ale především srdcem.Svět se mění jen proto, že vy sami ho měníte. Budoucnost jste vy !
Je pro tebe zákazník na prvním místě a rád/a vymýšlíš řešení na míru ? Jsi týmový hráč a chceš pracovat v partě skvělých kolegů? Nemáš praxi v oboru ? Nevadí, vše tě rádi naučíme - skvělá příležitost i pro zájemce bez předchozích zkušeností v oboru.
Máš maturitu ?
V tom případě čti dál !
Co tě u nás v KáCéčku čeká:
- Hlavní pracovní poměr a stabilní práce u spolehlivého zaměstnavatele, kde dostaneš peníze i benefity vždy včas
- Stravenky v hodnotě 100 Kč kompletně hrazené zaměstnavatelem
- Čtvrtletní bonusový systém
- Ročně 6 720 bodů/Kč do Cafeterie, které lze využít na nákup produktů z oblasti zdraví, wellness, cestování, vzdělání a třeba i na nákup nových brýlí, kurzů AJ či dětských táborů
- Odměna 5 000 bodů/Kč do Cafeterie za doporučení nového kolegy
- Práce přímo v centru Liberce a skvělý pracovní kolektiv, kde se umíme podpořit
- 25 dní dovolené a další 3 dny placeného volna navíc
- Po zaškolení možnost občasné práce z domova
- Neomezený tarif s 5 GB dat, příspěvek 3 500 Kč na pořízení telefonu a zvýhodněné volání pro rodinu v rámci O2 Family
- Zvýhodněná MultiSportku a ActivePass i možnost účasti v zaměstnaneckých sportovních spolcích
- Štědrý příspěvek na penzijní připojištění a další zaměstnanecké výhody i zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty
- Důkladné a propracované zaškolení přímo v místě pracoviště, vedené zkušenými pracovníky z provozu - tvými budoucími kolegy
- Podpoříme tvůj kariérní růst v rámci banky, ale i odborný a osobní rozvoj, např. pomocí kurzů Digitální akademie KB
Co u nás budeš dělat:
- Komunikovat s klienty po telefonu na příchozí lince
- Řešit rozmanité typy dotazů našich klientů i neklientů, např. vyhledání poboček a bankomatů, radit, jak správně využívat naše produkty, zodpovídat dotazy ohledně internetového bankovnictví, pojištění, úvěrů apod.
Budeme rádi za :
- Tvou komunikativnost a příjemné vystupování
- Nadšení pro věc ( jednání s klienty a řešení jejich dotazů )
- Chuť učit se novým věcem
- Požadované ukončené vzdělání s maturitou
- Přátelský a týmový přístup
Ještě váháš?
Ozvi se nám a přijď se nezávazně podívat, ať vidíš na vlastní oči, jak je to u nás fajn !