Produktový specialista/ka pro korporátní platby

Mám zájem
Mám zájem
Produktový specialista/ka pro korporátní platby
náměstí Junkových 2921/5, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika Práce na plný úvazek Transakční a platební služby Komerční banka
Volná místa166

Říká Ti něco Design thinking, MVP, máš nebo chceš získat zkušenosti s agilním vývojem produktů? Znáš pojmy jako otevřené bankovnictví či API a chceš v této oblasti pomoci definovat nové funkčnosti a produkty? Důležitá je pro nás Tvoje chuť zjišťovat aktuální i budoucí požadavky a trendy v oblasti plateb a cash managementu pro korporátní klienty s cílem vytvářet platební produkty s přidanou hodnotou pro klienty.
Zajímá Tě víc? Přidej se do týmu pro korporátní platby v digitálním bankovnictví a podílej se na vytváření digitálních platebních produktů a řešení pro korporátní klienty, které přinášejí netušené zážitky korporátním klientům!

Co Tě čeká:

  • Obchodní a produktový rozvoj platebních produktů a řešení (při zadávání, zobrazování, exportu a rekonciliace plateb) pro korporátní klienty.
  • Participace na analýze a možnostech využití otevřeného bankovnictví a API při komunikaci se systémy korporátních klientů.
  • Rozhovory a průzkumy se zástupci firem a korporací, mapování, sběr, vyhodnocování a prioritizace jejich potřeb, nastavování strategie vývoje a detailní definice požadavků pro vývoj.
  • Sledování trendů v oblasti plateb pro korporátní klienty s využitím možností aktuálních a plánovaných technologií, otevřeného bankovnictví a nových platebních schémat.
  • Navrhování nové business propozice v oblasti plateb, jejich obhajoba a prosazování v rámci týmu a banky.
  • Práce v rámci agilních principů, v přátelském kolektivu pozitivně naladěných lidí.

Co od Tebe očekáváme

  • Orientace na naplňování požadavků klientů v korporátním segmentu, spokojenost klienta je pro nás prioritou.
  • Vnímání korporátních potřeb v širších souvislostech, nejen samotný požadavek klienta, ale i jeho rozpracování do podoby s přidanou hodnotou pro klienta i pro banku.
  • Schopnost definovat požadavky a zpracovat je do zadání pro business analytiky.
  • Schopnost pracovat v detailu, osvojit si znalost fungování a zpracování plateb.
  • Schopnost vydefinovat a obhájit si OKRs a ty ve spolupráci s týmem postupně naplňovat.
  • Aktivní a zodpovědný přístup při řešení svěřených úkolů, přicházení s vlastními nápady.
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti s angličtinou na pokročilé úrovni.
  • Schopnost samostatné práce a dodávek.

Co nabízíme?

  • Až skončí Covid a vrátíme se do kanceláře, zachováme si i nadále pružnou pracovní dobu i možnost práce z domova.
  • Pokud máte rádi charitativní a dobrovolnické aktivity, rádi vás do nich zapojíme.
  • V době covidu, kdy je většina z nás na HO, oceníte bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, 2 dny osobního volna navíc a narozeninový den, příspěvek na penzijko (3 % z měsíční hrubé mzdy) a zaměstnanecké rizikové pojištění, zaměstnanecké bankovní produkty (vč. hypoték), Zlatou kartu (s asistenci pro auto a domácnost a cestovním pojištěním pro rodinu), plně hrazené 100 Kč stravenky, 6 720 bodů/Kč ročně do Cafeterie na zdraví, volný čas i vzdělávání a slevy u partnerů KB, komplexní Poradenský program (psychologické&právní služby), možnost využít služební zařízení i pracovat na svém telefonu, na který Vám přispějeme, firemní tarif s daty na míru a nabídkou pro rodinu, odměny jako bonus za Vaši skvělou práci nebo za doporučení kolegy.
  • A když to situace opět dovolí, tak opět využijete i zvýhodněnou MultiSportku a podporu sportovních spolků.
  • Na centrále na Vás čeká moderní pracovní prostředí s dobrou dostupností (Praha 5-Stodůlky, přímo na metru B), v budově je také možnost parkování a zvýhodněného zapůjčení vozu, sprchy a zázemí pro kola, zvýhodněná čistírna/prádelna nebo cvičebna.

Nenašli jste pozici,
která by se Vám líbila?


Pošlete nám své CV