Senior specialista/ka do týmu řízení nákladů

Mám zájem
Mám zájem
Senior specialista/ka do týmu řízení nákladů
náměstí Junkových 2772/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika Práce na plný úvazek Komerční banka
Volná místa166

Hledáme nového zkušeného kolegu/kolegyni do týmu řízení nákladů/ cost management.

Primární náplní týmu je stanovovat celkové nákladové plány za KB a další dceřiné společnosti ve skupině, a to v rámci strategických a finančních cílů banky, zajistit správné přerozdělení finančních prostředků dle daných priorit, podporovat efektivitu při hospodaření s finančními prostředky a v neposlední řadě zajistit informace o plnění cílů pro vedení banky.

Pracovní náplň

  • Účast na přípravě celkového nákladového a investičního rozpočtu banky, pravidelná aktualizace nákladového výhledu (rolling forecast), reporting finančních výsledků a příprava podkladů pro management banky
  • Orientace na cesty vedoucí ke zvyšování efektivnosti firmy s cílem náklady snižovat, hledání synergií v rámci skupiny atd.
  • Koordinace a spolupráce s dalšími útvary banky a s mateřskou společnosti SG
  • Ad hod úkoly a analýzy

Co od Vás očekáváme

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Alespoň 4letou praxi ve finančním nebo ekonomickém sektoru
  • Výhodou zkušenosti s řízením nákladů v korporaci či na projektech v rámci Big 4
  • Velmi dobré analytické a komunikační schopnosti, proaktivní přístup, schopnost rychle se učit novým věcem a chápat věci v kontextu, schopnost vlastního úsudku a použití zdravého rozumu.
  • Výhodou znalost bankovního prostředí a účetních principů
  • Znalost Cognos reporting a pokročilá znalost MS Excel / Powerpoint, výhodou znalost SQL (Teradata či jiné)
  • AJ na pokročilé úrovni (jak ústně tak i písemně), výhodou je znalost FJ

Nabízíme Vám

  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu v rámci finanční skupiny Komerční banky a případně Société Générale
  • Práci v přátelském a stabilním kolektivu
  • Pružnou pracovní dobu a možnost práce z domova (mimo aktuální omezení 2-3 dny HO týdně)
  • V době covidu, kdy je většina z nás na HO, oceníte bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, 2 dny osobního volna navíc a narozeninový den, příspěvek na penzijko (3 % z měsíční hrubé mzdy) a zaměstnanecké rizikové pojištění, zaměstnanecké bankovní produkty (vč. hypoték), Zlatou kartu (s asistenci pro auto a domácnost a cestovním pojištěním pro rodinu), plně hrazené 100 Kč stravenky, 6 720 bodů/Kč ročně do Cafeterie na zdraví, volný čas i vzdělávání a slevy u partnerů KB, komplexní Poradenský program (psychologické&právní služby), možnost využít služební zařízení i pracovat na svém telefonu, na který Vám přispějeme, firemní tarif s daty na míru a nabídkou pro rodinu, odměny jako bonus za Vaše skvělou práci nebo za doporučení kolegy
  • A když to situace opět dovolí, tak opět využijete i zvýhodněnou MultiSportku a podporu sportovních spolků
  • Na centrále na Vás čeká moderní pracovní prostředí s dobrou dostupností (Praha 5-Stodůlky, přímo na metru B), v budově je také možnost parkování a zvýhodněného zapůjčení vozu, sprchy a zázemí pro kola, zvýhodněná čistírna/prádelna nebo cvičebna.

Nenašli jste pozici,
která by se Vám líbila?


Pošlete nám své CV