Product Owner - centrální řízení přístupových oprávnění

Mám zájem
Mám zájem
Product Owner - centrální řízení přístupových oprávnění
náměstí Junkových 2921/5, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika Práce na plný úvazek Komerční banka
Volná místa72

Hledáme Product Ownera/ku pro nový tým v našem Customer tribu. Hlavní misí Customer tribu je zajistit pro KB a Skupinu KB řízení životního cyklu našich klientů od jeho přijetí do banky, přes správu a poskytování jejich hlavních identifikačních, kontaktních a dalších klientských údajů až po jejich archivaci a řízené zapomínání.

Součástí mise tribu je nově připravovaný produkt - Permission model - pro centrální řízení přístupových oprávnění uživatelů, klientů i zaměstnanců, včetně centrální správy nastavování a delegace dispozičních práv pro celou KB.

Jako zkušený Product owner se zapojíte do dobře rozběhnuté přípravy vize a rozvoje Permission modelu. S Tribe leaderem se budete podílet na sestavení svého squadu/týmu a s tímto týmem pak tento, pro KB klíčový produkt, rozvíjet a zároveň podporovat.

Se svým squadem budete odpovědný/á především za

  • Definování vize a strategie rozvoje Permission modelu s ohledem na potřeby uživatelů (interních i externích) a klientů
  • Vedení agilního týmu, který bude odpovídat jak za rozvoj, tak za provoz a údržbu tohoto business kritického produktu
  • Nastavení governance, metodiky a organizačních procesů pro řízení a údržbu centrálních bezpečnostních politik v Permission modelu
  • Zajištění údržby a rozvoje technických API pro vývojáře, které umožní přistupovat k Permission modelu při vývoji bankovních aplikací
  • Nastavení monitoringu a podpory tohoto business kritického řešení včetně performance a capacity managementu (24x7)
  • Komunikaci s externími dodavateli řešení, na kterém je Permission model postaven (plánování údržby, podpory a rozvoje)
  • Komunikaci a podporu ostatních týmů, které se budou připojovat nebo využívat služeb Permission modelu

Předpoklady pro úspěšné zvládnutí této role

  • Zkušenosti s prací v agilním prostředí, komunikační dovednosti a chuť měnit zavedené pořádky
  • Praxe v roli PO, případně velmi úzká spolupráce s touto rolí
  • Schopnost vnímat potřeby klientů a organizace, formulovat je do pro tým srozumitelné produktové vize a strategie s jasnou přidanou hodnotou
  • Silné analytické myšlení a technický background - zkušenosti s vývojem a provozem SW řešení
  • Schopnost stručně a strukturovaně komunikovat jak na úrovni top a senior managementu, tak v obsahovém detailu s týmem
  • Angličtina - na úrovni, kdy dokážete sepsat, prezentovat a obhájit / prosadit cíle squadu na další kvártál

Nabízíme Vám

  • Zajímavou a rozmanitou pracovní náplň a příležitost podílet se na tvorbě nového řešení
  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění TOP zaměstnavatel v letech 2015 - 2020
  • 5 týdnů dovolené, kterou si lze skutečně vybrat a 2 dny na zotavenou
  • Pružnou pracovní dobu a využití Home office
  • Příspěvek na penzijko a zaměstnanecké rizikové pojištění
  • Plně hrazené 100 Kč stravenky
  • Zlatou kartu (s cestovním pojištěním pro rodinu a asistencí pro auto i domácnost) a zaměstnanecké bankovní produkty (vč. hypoték)
  • 6720 bodů/Kč ročně do Cafeterie na zdraví, volný čas i vzdělávání a slevy u partnerů KB
  • Zvýhodněnou MultiSportku, sportovní spolky a v budově cvičebnu s lekcemi jógy či TRX, sprchy a zázemí pro kola
  • Možnost využít služebních zařízení i pracovat na svém telefonu, na který Vám přispějeme
  • Firemní tarif s daty na míru a nabídkou pro rodinu
  • Odměny jako bonus za Vaši skvělou práci nebo za doporučení kolegy

Nenašli jste pozici,
která by se Vám líbila?


Pošlete nám své CV