Do našeho týmu / squadu, který se zabývá „královskou disciplínou bankovnictví“, tj. finančním poradenstvím, hledáme všestranného, obchodně myslícího IT analytika.
Naší misí je doprovázet klienty a postupně krok za krokem jim ukazovat možnosti, jak se dostat k cíli tj. k finanční stabilitě a prosperitě, a to prostřednictvím zodpovědných finančních rad, které bude moci najít v internetovém bankovnictví a na pobočce. Proto hledáme šikovné kolegy, kteří by nám pomohli postavit celou službu finančního poradenství včetně aplikace.
Je to příležitost pracovat v týmu Jana Zemana a Petra Seredycze, který funguje na agilních principech a na projektu, který se dělá jednou za deset let. Budete pracovat nejen s nejmodernějšími technologiemi, ale zároveň budete v pravidelném kontaktu s klienty a bankovními poradci. Budete součástí nejen vývojového, ale i designového a implementačního týmu. Bude to vaše „dítě“.
Hledáme nového kolegu, který bude mít:
- analytické a logické myšlení
- výborné prezentační vlastnosti a schopnost obhájit svůj názor
- schopnost pracovat v týmu
- znalost anglického jazyka (min. na úrovni čtení technické dokumentace)
- znalost práce s databázemi na úrovni datové analýzy
- chuť vytvářet produkty, které ostatním ulehčí jejich práci
- schopnost nadhledu, neutopí se v detailu a bude schopen dodat funkční produkt
Co u nás budete dělat?
- Podílet se na rozvoji aplikace finančního poradenství
- Pracovat v agilní bance (bezprostřední spolupráce mezi businessem a IT, kteří jsou součástí jednoho týmu)
- Analyzovat potřeby businessu, hledat vhodné řešení a komunikovat ho na vývojový tým
- Mít pod palcem systém dokumentace a pomáhat s jeho rozvojem
- Vyzkoušet si v rámci týmu i další role (od testera po solution architekta), budovat si cross skill
Co Vám nabízíme
- Jedinečnou příležitost podílet se na zajímavých projektech a aktivitách
- Práci s nejnovějšími technologiemi, možnost čerpat best practice od profesionálů v oboru IT
- Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
- Pružnou pracovní dobu a využití Home office
- Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
- Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění TOP zaměstnavatel v letech 2015 - 2020
- Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené a 2 dny osobního volna navíc, příspěvek na penzijko a zaměstnanecké rizikové pojištění, zaměstnanecké bankovní produkty (vč. hypoték), Zlatou kartu (s cestovním pojištěním pro rodinu a asistenci pro auto a domácnost), plně hrazené 100 Kč stravenky, flexibilní pracovní dobu, 6 720 bodů/Kč ročně do Cafeterie na zdraví, volný čas i vzdělávání a slevy u partnerů KB, zvýhodněnou MultiSportku a podporu sportovních spolků, možnost využít služební zařízení i pracovat na svém telefonu, na který Vám přispějeme, firemní tarif s daty na míru a nabídkou pro rodinu, odměny jako bonus za Vaše skvělou práci nebo za doporučení kolegy