Pozice senior IT auditora v Komerční bance (KB) je součástí mezinárodního týmu zkušených odborníků, kteří jsou zodpovědní za pokrytí IS/IT interního auditu všech entit skupiny Société Générale (SG) se sídlem v regionu CEE. Naše role je klíčová pro fungování skupiny SG a dále nabývá na významu v kontextu současného dynamického vývoje bankovnictví, IT rizik a souvisejících očekávání regulátora, klientů i veřejnosti.
Co Vás čeká?
Jako Senior IT auditor budete zodpovědní za vedení (operační řízení) a provádění auditních misí v oblasti IS/IT. Mezi hlavní auditované oblasti patří zejména: IT governance a strategie, sladění IT s cíli businessu, projektové řízení, agilní dodávky a vývoj SW i digitální transformace, provozní podpora, informační bezpečnost a kontinuita provozu, revize využívaných technologií, aplikací a digitálních procesů a v neposlední řadě i platební řešení a prevence podvodů.
-
Mezi klíčové činnosti při těchto auditních misích patří:
- Identifikace a analýza rizik
- Provádění kontroly v souladu s profesními standardy
- Vytváření adekvátních doporučení ke zlepšování procesů a snižování rizik
- Příprava výsledné zprávy a prezentace výsledků managementu
- Zodpovědnost za koordinaci a rozvoj dalších kolegů z auditu, kteří jsou součástí dané mise, a spolupráci s auditovanou entitou
-
Krom toho se budete také podílet na vypracování plánů auditu, průběžném sledování implementace auditních doporučení a očekává se, že budete své odborné znalosti sdílet v rámci globální komunity IS/IT auditorů v SG.
Co od Vás očekáváme:
- Alespoň 4letou praxi v oblasti IT auditu nejlépe, ale není podmínkou, v Big4 nebo finančním sektoru
- Velkou výhodou je znalost IT standardů a metodik jako COBIT, ITIL, Scrum (Agile@Scale), CMMI, ISO2700x, předchozí zkušenost s IT audity, případně i CISA, CIA, CISSP, či obdobná certifikace
- Velmi dobré analytické dovednosti, pečlivost, cit pro organizaci, integritu
- Schopnost pracovat v týmu i samostatně a převzít zodpovědnost
- Schopnost rychlé adaptace na nové prostředí a zájem se dále rozvíjet
- Velmi dobré komunikační dovednosti a schopnost jednat s managementem na různých úrovních
- Schopnost komunikovat v češtině/slovenštině i angličtině na denní bázi, prezentovat a psát auditní zprávy v angličtině
- Ochotu cestovat, až 15 – 20% času ročně v rámci Evropy (především v regionu CEE) – vždy samozřejmě s OHLEDEM na aktuální epidemiologickou situaci
Co Vám nabízíme:
- Prestižní pozici v přední bankovní skupině KB/SG, stabilní a dlouhodobou spolupráci na HPP
- Dobře sehraný mezinárodní tým
- Příležitost učit se od profesionálů v oboru i předávat své znalosti a zkušenosti
- Zajímavé možnosti osobního a profesního rozvoje i mobility ve skupině SG
- Podporu dalšího vzdělávání
- Moderní pracovní prostředí s dobrou dostupností (Praha 5 – Stodůlky, přímo na metru B) a kvalitní okolní infrastrukturou, v budově je také cvičebna s lekcemi jógy či TRX, sprchy a zázemí pro kola
A navíc získáte:
- Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené a 2 dny osobního volna navíc,
- Příspěvek na penzijní připojištění a zaměstnanecké rizikové pojištění, zaměstnanecké bankovní produkty (vč. hypoték), Zlatou kartu (s cestovním pojištěním pro rodinu a asistenci pro auto a domácnost),
- Plně hrazené 100 Kč stravenky,
- Flexibilní pracovní dobu,
- 6 720 bodů/Kč ročně do Cafeterie na zdraví, volný čas i vzdělávání a slevy u partnerů KB, zvýhodněnou MultiSport kartu a podporu sportovních spolků,
- Možnost využít služební zařízení i pracovat na svém telefonu, na který Vám přispějeme, firemní tarif s daty na míru a nabídkou pro rodinu,
- Odměny jako bonus za Vaše skvělou práci nebo za doporučení kolegy