Jak bude vypadat obsluha AFFLUENT klientů v budoucnosti?

Mám zájem
Mám zájem
Jak bude vypadat obsluha AFFLUENT klientů v budoucnosti?
náměstí Junkových 2772/1, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika Práce na plný úvazek Komerční banka
Volná místa97

Máte nápady, jak posunout segment AFFLUENT klientů z hlediska produktů, jeho obsluhy, komunikace, ale i digitálního světa a provazby na obsluhu v segmentu STANDARD? Nabízíme Vám možnost stát se v rámci tribu Retail Segment hybnou silou pro změny v celém obslužném modelu u AFFLUENT klientů. Hledáme specialistu zákaznické obsluhy, který má kuráž a dokáže prosadit svoje nápady.

Pojďme společně propojit nastavení produktů, pobočky s bankéři a digitální svět!

Co od Vás očekáváme

  • Především chuť naučit se spousty nového
  • Zapálení pro hledání strategických změn v současných procesech a produktech
  • Vymýšlet a pomáhat s implementací „kampaňového světa“
  • Znalost pobočkové sítě, případně velký entusiasmus „načíst si“ pobočkový svět
  • Vytrvalost při hledání a implementaci změn – ne vždy jde všechno rychle
  • Znalost bankovních produktů jak z pohledu bankéře, tak z pohledu klienta
  • Logiku práce s bankovními systémy
  • Prezentování Vašich výsledků před managementem, tak před kolegy z poboček
  • Implementaci Vašich vizí a Váš následný dohled přímo na pobočkách po celé ČR

Jako ideální kandidát máte

  • Praxi v bankovnictví (nebo z pojišťovny) alespoň 3 roky – pobočková síť, centrála – ideálně obojí :)
  • Případně zkušenosti s obchodem z oblasti finančního trhu
  • Praxi s jednáním s klienty
  • Proaktivní přístup
  • Uživatelskou znalost MS Office
  • Aktivní AJ

Co Vám Komerční banka nabízí

  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění TOP zaměstnavatel 2019
  • Pružnou pracovní dobu a využití Home office
  • Jedinečnou příležitost podílet se na zajímavých projektech a aktivitách
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky v hodnotě 100 Kč, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty (včetně hypoték), příspěvky na penzijní pojištění, 2 dny zdravotního volna, Multisport kartu a mnoho dalších v rámci Cafeterie.

Nenašli jste pozici,
která by se Vám líbila?


Pošlete nám své CV