Asistent/ka a koordinátor/ka

Mám zájem
Asistent/ka a koordinátor/ka
Praha Práce na plný úvazek Administrativa Komerční banka
Volná místa148

Koho hledáme?

  • Proaktivní, přátelskou, pozitivně naladěnou a pečlivou kolegyni/kolegu, která (ý) má chuť pracovat a učit se novým věcem

Co bude vaší náplní práce

  • Asistenční činnosti na podporu chodu sekretariátu, oddělení a sjednávání schůzek
  • Administrativní činnost (pošta, cestovní příkazy, reporty, interní předpisy, vzdělávací akce, zadávání požadavků, vyúčtování)
  • Agenda docházky, správy majetku, provádění inventur, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení)
  • Spolupráce na koordinační činnosti ve Skupině KB
  • Spolupráce na koordinaci a správě Gestorství za kancelářské potřeby
  • Podpora při řešení požadavků a reklamací

Kvalifikační požadavky

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici vítána
  • Komunikační znalost angličtiny minimálně na úrovni B1
  • Znalost práce s PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Peoplesoft – uživatelská úroveň)
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti
  • Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita, loajalita, ochota učit se novým věcem

Nabízíme

  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvky na penzijní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění TOP zaměstnavatel 2018 a 2019
Nenašli jste pozici, která by se Vám líbila a rádi byste pracovali u nás v bance?
Pošlete nám své CV