Poradce pro významné podnikatele (m/ž), Hradec Králové

Mám zájem
Poradce pro významné podnikatele (m/ž), Hradec Králové
Hradec Králové Práce na plný úvazek Komerční banka
Volná místa147

Orientujete se ve firemní ekonomice? Baví Vás komunikovat s lidmi a navrhovat pro ně ta nejlepší řešení? Pak hledáme právě Vás!

Staňte se součástí týmu Komerční banky, držitele aktuálního ocenění TOP Zaměstnavatel 2019.

Budoucnost jste Vy!

Komerční banka (KB) je členem skupiny Société Générale. Je jednou z nejvýznamnějších bankovních institucí v České republice a v regionu Střední a Západní Evropy. Poskytuje komplexní služby drobného, podnikového a investičního bankovnictví a díky výbornému know-how a zkušenostem zaměstnanců skupiny dosahuje konkurenceschopnosti portfolia svých produktů.

Co Vám Komerční banka nabízí:

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny
  • Jedinečnou příležitost být součástí jednoho z nejlepších týmů v segmentu podnikového bankovnictví na českém trhu
  • Práci s atraktivními produkty vytvořenými speciálně pro malé a střední firmy, které dlouhodobě patří mezi špičku na trhu
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Práci v profesionálním, přátelském a inspirativním prostředí
  • Možnost pracovat pro společensky odpovědného zaměstnavatele a zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvek na penzijní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie

Mezi Vaše klíčové činnosti bude patřit:

  • Aktivně nabízet produkty KB klientům a potencionálním zákazníkům v retailovém segmentu malých a středních firem
  • Provádět akvizice nových klientů
  • Poskytovat poradenský servis (obsluha klientů, kteří přichází na pobočku s konkrétním požadavkem)
  • Zpracovávat smluvní dokumentaci k uzavřeným obchodům vč. zadávání do bankovních systémů
  • Zodpovídat za obchodní výsledky, za plnění osobních obchodních plánů a za kvalitu poskytovaných služeb

Co z Vás udělá člena našeho týmu:

  • Ideálně SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření, ale není to podmínkou
  • Zkušenosti v oblasti poskytování služeb a prodeje
  • Dobrá znalost AJ je výhodou
  • Orientace v segmentu retailového bankovnictví pro malé a střední podnikatele či firmy
  • Znalost účetních výkazů a principů podnikových financí
  • Organizační, komunikační a prodejní dovednosti
  • Orientace na výsledek, proklientský přístup, týmová spolupráce, flexibilita, zodpovědnost
  • Znalost práce s MS Office
Nenašli jste pozici, která by se Vám líbila a rádi byste pracovali u nás v bance?
Pošlete nám své CV