Asistent/ka - recepční, Praha, SG Equipment Finance

Společnost SG Equipment Finance Czech Republic s.r.o., která je součástí skupiny Société Générale a je jednou z předních leasingových společností v České a Slovenské republice, hledá do svého týmu nového kolegu nebo kolegyni.

Mám zájem
Asistent/ka - recepční, Praha, SG Equipment Finance
Praha Práce na plný úvazek SG Equipment Finance
Volná místa161

Co bude vaší náplní práce:

• Správa a zajištění chodu recepce, zejména:

  • přepojování příchozích hovorů,
  • zpracování příchozí a odchozí pošty,
  • podpora managementu společnosti a kolegů při organizaci porad a schůzek,
  • komunikace s asistentkami zahraničního vedení SGEF
  • rezervace zasedacích místností včetně zajištění občerstvení,
  • aktualizace archivu smluvní dokumentace
  • Objednávky kurýrů, hotelů, letenek, překladů
  • Správa agendy mobilních telefonů
  • Administrativní podpora obchodního týmu a/nebo oddělení péče o stávající klienty

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Schopnost komunikovat v AJ (vyřizování jednoduché korespondence, telefonátů)
  • Znalost práce s MS office na uživatelské úrovni
  • Výhodou je předchozí zkušenost s podobnou agendou, není ale podmínkou
  • Příjemné a vstřícné vystupování
  • Samostatnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce
  • Organizační schopnosti

Nabízíme:

  • Zajímavou a různorodou práci ve stabilní finanční společnosti
  • Příjemné prostředí a přátelský pracovní tým
  • Širokou nabídku benefitů – dovolená navíc, 3 dny sick days za rok a další benefity formou Cafeterie (zvolit si můžete dle vašich priorit např. stravenky, jazykové vzdělávání, příspěvek na MHD, kartu Multisport za výhodných podmínek nebo další volnočasové aktivity)
  • Zvýhodněné finanční produkty společností skupiny KB/SG (zvýhodněné vedení účtu, úroky na hypotéce apod.)
  • Kancelář na Praze 5 u metra B Stodůlky
Nenašli jste pozici, která by se Vám líbila a rádi byste pracovali u nás v bance?
Pošlete nám své CV