Asistent/ka, Praha, SG Equipment Finance

Společnost SG Equipment Finance Czech Republic s.r.o., která je součástí skupiny Société Générale a je jednou z předních leasingových společností v České a Slovenské republice, hledá do svého týmu nového kolegu nebo kolegyni.

Mám zájem
Asistent/ka, Praha, SG Equipment Finance
Praha Práce na plný úvazek SG Equipment Finance
Volná místa170

Co bude vaší náplní práce:

  • Podpora managementu společnosti – sjednávání schůzek, organizace kalendáře apod.
  • Organizační zajištění návštěv a jednání (např. zahraničního vedení skupiny SGEF) a příprava prezentací pro tyto jednání
  • Organizace pravidelných porad nejvyššího vedení a obchodního vedení společnosti (plánování, pozvánky, účast na poradách, vypracování zápisu v AJ)
  • Správa příchozí a odchozí pošty
  • Objednávky kurýrů, hotelů, letenek, překladů
  • Správa agendy mobilních telefonů
  • Zajišťování občerstvení, rezervace zasedacích místností

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Komunikační znalost angličtiny je nutná, minimálně na úrovni B1
  • Znalost práce s PC (Word, Excel PowerPoint, Outlook – uživatelská úroveň)
  • Výhodou je předchozí zkušenost s podobnou agendou
  • Vynikající komunikační dovednosti a příjemné a vstřícné vystupování
  • Samostatnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce
  • Organizační schopnosti
  • Odolnost vůči stresu

Nabízíme:

  • Zajímavou a různorodou práci ve stabilní finanční společnosti
  • Příjemné prostředí a přátelský pracovní tým
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Širokou nabídku benefitů – dovolená navíc, 3 dny sick days za rok a další benefity formou Cafeterie (zvolit si můžete dle vašich priorit např. stravenky, jazykové vzdělávání, příspěvek na MHD, kartu Multisport za výhodných podmínek nebo další volnočasové aktivity)
  • Zvýhodněné finanční produkty společností skupiny KB/SG
  • Kancelář v Praze 5 u metra B Stodůlky
Nenašli jste pozici, která by se Vám líbila a rádi byste pracovali u nás v bance?
Pošlete nám své CV