Customer Journey Spec./Bus.Analyst - Online Payment Services

Mám zájem
Customer Journey Spec./Bus.Analyst - Online Payment Services
Praha Práce na plný úvazek Komerční banka
Volná místa178

Chceš být u vzniku Tribu Payments & CCM v KB a podílet se na jeho budování?
Zajímáš se o technické vychytávky, podporuješ otevřenost bank vůči technologickým formám?
Baví tě vytvářet nové produkty s přidanou hodnotou pro klienty a zjednodušovat procesy?

Tvůj profil a zkušenosti na pozici Online Payment Services - Customer journey specialisty:

  • Aktivní přístup, přicházet s vlastními nápady a schopnost samostatné práce
  • Zodpovědný přístup při řešení svěřených úkolů
  • Orientace na klienta
  • Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • Týmový hráč
  • Angličtina na úrovni B2
  • Zkušenosti v oblasti API / open banking a povědomí o evropské směrnici PSD2 a Regulatory Technical Standards jsou tvojí výhodou

Jaké budou Tvé klíčové činnosti a odpovědnosti?

  • Obchodní a produktový rozvoj platebních produktů a souvisejících služeb prostřednictvím API / open banking komunikace vyplývající z regulatorních požadavků
  • Obchodní a produktový rozvoj platebních produktů a souvisejících služeb prostřednictvím mobilního bankovnictví
  • Zjišťování, sběr a prioritizace požadavků klientů a ostatních útvarů v Komerční bance na rozvoj API / open banking komunikace vyplývající z regulatorních požadavků
  • Vytváření zadání pro změnu a následné testování úprav open banking komunikace vyplývající z regulatorních požadavků
  • Nastavování, optimalizace a rozvoj procesů podpory zpracování požadavků na PIS, AIS, CIS, reagující na obchodní a regulatorní požadavky
  • Údržba a rozvoj API portálu, sandboxu a podpůrných materiálů pro API / open banking komunikaci vyplývající z regulatorních požadavků, zejména aktualizace popisů Open Banking Standardu podle podmínek zpracování plateb v Komerční bance, úprava obchodních podmínek
  • Zajišťování odborné podpory obchodním a dalším interním útvarům banky při dotazech z oblasti API / open banking komunikace vyplývající z regulatorních požadavků
  • Komunikace s obchodními útvary a dalšími interními pracovníky, prezentace novinek klientům

Co Ti Komerční banka nabízí:

  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálního ocenění TOP zaměstnavatel 2019
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí a příležitost být součástí změn ve světě finančních služeb
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvek na doplňkové penzijní spoření, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie