Customer Journey Spec./Payments - Corporate Cash Management

Mám zájem
Customer Journey Spec./Payments - Corporate Cash Management
Praha Práce na plný úvazek Komerční banka
Volná místa178

Chceš být u vzniku Tribu pro SG kanály v KB a podílet se na jeho budování?
Máš zkušenosti z Corporate Cash Managementu (CCM)?
Baví tě vytvářet nové příležitosti a zjednodušovat procesy?

Tvůj profil a zkušenosti na pozici Corporate Cash Management - Customer journey specialisty:

  • Zkušenosti v oblasti Corporate Cash Management jsou tvojí výhodou stejně jako zkušenosti z oblasti plateb a jejich procesů
  • Aktivní přístup a schopnost samostatné práce
  • Orientace na klienta
  • Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • Týmový hráč
  • Angličtina na úrovni B2

Jaké budou Tvé klíčové činnosti a odpovědnosti?

  • Provádění metodické činnosti za oblast CCM, zjednodušování a optimalizace procesů (vč. koordinace vývoje systémů ve spolupráci s business uživateli) pro KB a KB Slovensko.
  • Zajištění souladu používaných řešení a procesů plateb a korporátního cash managementu s platnými regulatorními normami.
  • Zajištění pravidelné komunikace se Société Générale za účelem efektivního obchodního využití těchto platebních kanálů (SoGé SWIFTNet, SoGé CashWeb, SG SFTP, GTB kanál) a smluvní zajištění poskytovaných služeb.
  • Nastavení a aktualizace obchodních podmínek pro dané platební produkty.
  • Pokrytí E2E postupů zpracování platebních transakcí především v GTB, KBI/ZPS, generování PSR1-3 reportů a výpisů, včetně transakcí z jiných kanálů, příkazů a výpisů ve formátu MT a XML (camt.052, camt.053, MT940 a MT942).
  • Podíl na zpracování pravidelných analýz v oblasti platebního styku, vč. jejich kontroly a též ad hoc analýzy cenového zpoplatnění a obchodních výsledků.
  • Spolupráce na projektových aktivitách Tribu, včetně testování systémových dodávek.
  • Zajištění odborné podpory obchodním útvarům banky (sales specialistům, bankovním poradcům, komerčním pracovníkům) a produktovým útvarům, vč. podpory práce se systémy v gesci útvaru.
  • Komunikace s obchodními útvary a dalšími interními pracovníky

Co Ti Komerční banka nabízí:

  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálního ocenění TOP zaměstnavatel 2019
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí a příležitost být součástí změn ve světě finančních služeb
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvek na doplňkové penzijní spoření, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie