Customer Journey Specialist - Processing&Methodology

Mám zájem
Customer Journey Specialist - Processing&Methodology
Praha Práce na plný úvazek Komerční banka
Volná místa193

Chceš být součástí tribu CAT (Cards, Cash, ATMs) v KB a podílet se na vývoji karetních produktů? Chceš budovat společně agilní kulturu v KB? Máš zkušenosti z oblasti platebních karet? Baví tě vytvářet nové příležitosti a zjednodušovat procesy? Tak hledáme právě tebe!

Klíčové činnosti:

  • Technicko analytická činnost v oblasti SW systémů platebních karet (PK), technická podpora v těchto systémech včetně analýzy dopadů do vnitřních procesů platebních karet a dodavatelů.
  • Spolupráce s IT a dalšími útvary banky, s externími dodavateli a karetními asociacemi, včetně spolupráce na obchodním zadání v oblasti issuingu a acquiringu
  • Zastřešení ideálního řešení dle potřeb zadavatelů a možností IT.
  • Návrhy koncepčního řešení pro klíčové procesy a jejich části.
  • Koordinace změnové aktivity v rámci oblasti PK.
  • Podíl na vytváření uživatelských testů a jejich realizaci
  • Sledování vývoje nových technologií a mandátů v oblasti PK a návrhy na jejich implementaci.

Kvalifikační požadavky:

  • Analytické nebo procesní zkušenosti (práce na pozici analytik)
  • Pozitivní vztah k oblasti informačních technologií
  • Znalost bankovního prostředí
  • Základní orientace v platebních kartách
  • Pokročilé komunikační dovednosti
  • Pokročilá znalost AJ
  • Odpovědný přístup

Nabízíme:

  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálního ocenění "TOP zaměstnavatel r. 2019"
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém Benefitů, více informací na https://kb.jobs.cz/kbsg-jako-zamestnavatel/benefity/
  • Pracoviště: Praha 5 – Stodůlky (přímo na metru)