Specialista/ka reklamací platebních karet

Kvalifikační požadavky 

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Znalost platebních karet a reklamací výhodou
  • Aj na úrovni B2 (slovem i písmem)
  • Znalost PC na uživatelské úrovni
  • Dobré komunikační schopnosti
  • Časová flexibilita
  • Ochota učit se, spolehlivost, pracovní nasazení
  • Aktivní a odpovědný přístup při řešení problematických situací

Pracovní náplň 

  • Zpracování reklamací transakcí držitelů platebních karet (PK)
  • Komunikace s klienty – telefonická, písemná
  • Komunikace s karetními společnostmi a jinými peněžními ústavy
  • Znalost pravidel karetních společností pro řešení reklamací PK

Nabízíme 

  • Jedinečnou příležitost získat zkušenosti v oblasti reklamací platebních karet
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů
  • Místo výkonu práce přímo na metru – trasa B/Stodůlky (Praha 5)
Lidé v KB
Můžete si také vytvořit svůj profil na stránkách Société Générale a díky tomu sledovat pracovní nabídky celé skupiny KB i SG.
Aktuálně nabízíme 165 volných míst.
5
2
7
100
5
7
7
5
1
3
8
4
3
8
Máte nějaké dotazy, které potřebujete zodpovědět, než nám pošlete životopis? Napište nám na volna_mista@kb.cz
Nahlédněte k nám