Klientský/á pracovník/ce 20 hod./týden, Brno - Pod Petrovem

Pracovní náplň 

  • Zajištění prvního kontaktu s příchozími klienty/potenciálními klienty
  • Navigace klientů v rámci pobočky a navození pozitivního dojmu během jejich návštěvy
  • Zajištění základní obsluhy klientů
  • Provádění servisních činností v systému a podávání základních informací o produktech dle požadavku klienta
  • Generování obchodní příležitosti na základě rozhovoru s klientem/potenciálním klientem
  • Asistence klientům při využívání nových technologií na pobočce

Kvalifikační požadavky 

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Znalost MS Office
  • Zájem o práci s moderními IT technologiemi (smart-phone, tablet...)
  • Znalost AJ výhodou
  • Obchodní a pro-klientské zaměření
  • Dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • Organizační schopnosti
  • Základní znalost bankovních produktů a produktů KB výhodou
  • Zkušenost s pokladní činností výhodou

Nabízíme 

  • Práci na kratší prac. úvazek (20 hod./týden) – vhodné také pro studenty, maminky na MD, RD
  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění Banka roku 2017 a TOP zaměstnavatel 2018
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty (včetně hypoték), příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie

Jsme reálná banka pro reálný život. 

Lidé v KB
Můžete si také vytvořit svůj profil na stránkách Société Générale a díky tomu sledovat pracovní nabídky celé skupiny KB i SG.
Jsme na více než 400 pobočkách
3
4
15
98
14
5
7
1
10
7
5
6
6
24
Máte nějaké dotazy, které potřebujete zodpovědět, než nám pošlete životopis? Napište nám na volna_mista@kb.cz
Jsme v atraktivních prostorách