Brigáda (DPČ) v oddělení Corporate Cash Management

Kvalifikační požadavky 

  • Pečlivost, administrativní zdatnost, analytické myšlení
  • Spolehlivost, dodržování termínů
  • Flexibilita, vlastní iniciativa, schopnost samostatně uvažovat a pracovat pod tlakem
  • Schopnost komunikovat napříč bankou i s klienty
  • ČJ, AJ (v psané i mluvené formě)

Pracovní náplň 

  • Poskytuje administrativně-technickou a organizační podporu ostatním členům týmu při zajišťování komplexní obsluhy a akvizice klientů, správy jednotlivých produktů. Interně komunikuje telefonicky či písemně za účelem předání informací a získání potřebných dat.
  • Komunikuje s bankovním poradcem a specialisty příslušných útvarů v rámci Komerční banky i do zahraničí v rámci Société Générale. Spolupracuje s nimi za účelem přípravy podkladů v optimálním čase a kvalitě.
  • Samostatně připravuje smluvní dokumentaci šitou na míru konkrétnímu obchodu, připravuje podklady tak, aby zajistil soulad se schválenými podmínkami.
  • Efektivně a včas sdílí informace s ostatními členy týmu, připravuje data pro různé druhy reportingu, dohledává informace v interních a externích databázích.
  • Spravuje hromadnou emailovou schránku.

Nabízíme 

  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění Banka roku 2017 a TOP zaměstnavatel 2017 a 2018
  • Jedinečnou příležitost získat zkušenosti v oblasti Corporate Cash Management
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
  • Vhodné také pro maminky po mateřské dovolené
  • Pracovní úvazek: 20 hod/týdně – forma Dohody o pracovní činnosti
Lidé v KB
Můžete si také vytvořit svůj profil na stránkách Société Générale a díky tomu sledovat pracovní nabídky celé skupiny KB i SG.
Jsme na více než 400 pobočkách
5
5
11
105
4
7
3
3
3
4
10
2
3
23
Máte nějaké dotazy, které potřebujete zodpovědět, než nám pošlete životopis? Napište nám na volna_mista@kb.cz
Jsme v atraktivních prostorách