Integration Architect

Klíčové činnosti 

  • Podílet se na zavedení nových IT systémů v bance pro Spotřební úvěry
  • Zodpovědnost za návrh architektury integrace obchodních a IT požadavků řešení dodávaných projektem/linií (plánování a realizace)
  • Komunikace s ostatními útvary (dílnami) v KB ohledně integračního modelu KB.
  • Návrhy individuálních služeb a procesů v kontextu SOA architektura KB- použití integračních platforem IIB, ESB – mediace/orchestrace, integrace na stávající služby)
  • V budoucnu možnost návrhu SOA architektury dalších prodejních systémů (hypoteční úvěry, další typy financování - kreditní karty, povolené debety apod.)
  • Quality Assurance navrženého řešení od externího dodavatele
  • Budete odpovídat také za zavedení metodiky a procesů pro vývoj a návrh služeb a BPM procesů na integrační vrstvě; správu uvedených služeb a procesů, návrh cílového IT řešení; zajištění kompletnosti obchodních požadavků na řešení
  • Komunikace s delivery manažerem, projektovým manažerem, obchodními zadavateli projektu, zástupci interních klientů a útvarů banky (architektura, enterprise architektura)
  • Podpora delivery manažera, projektového manažera a příprava podkladů pro vedení, architekturu KB
  • Máte-li rádi náročné výzvy – přidejte se k nám a zúčastníte se části transformace interních SW systému KB

Kvalifikační požadavky 

  • VŠ/SŠ vzdělaní
  • Praxi v oblasti Integrační architektury a v návrhu řešení v oboru bankovnictví/pojišťovnictví alespoň 3 - 5 roků
  • Dobrá znalost problematiky bankovnictví /pojišťovnictví - úvěry
  • Zkušenosti s vedením týmu alespoň 3 roky a víc
  • Znalost nástrojů a metodiky pro návrh integrace IT systémů a modelování procesů (MS Visio, Enterprise Architect, UML, BPMN)
  • Základní znalost práce s databázovými nástroji (SQL), strukturovanými daty (XML)
  • Zkušenosti alespoň s jednou integrační platformou (návrh webových služeb – RESTxSOAP, popis návrhových vzorů, ověřování služeb v SOAPUi)
  • Prezentační a komunikační dovednosti
  • Schopnost identifikovat příčinu problému a navrhnout řešení
  • Schopnost orientace v datech
  • Schopnost efektivně spolupracovat v rámci týmů
  • Velmi dobrá znalost angličtiny - slovem i písmem
  • Dobrá znalost češtiny – slovem a písmem
  • Znalost KB prostředí výhodou

Nabízíme 

  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění Banka roku 2017 a TOP zaměstnavatel 2018
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie
  • Pružnou pracovní dobu a využití Home office
Lidé v KB
Můžete si také vytvořit svůj profil na stránkách Société Générale a díky tomu sledovat pracovní nabídky celé skupiny KB i SG.
Jsme na více než 400 pobočkách
3
4
15
98
14
5
7
1
10
7
5
6
6
24
Máte nějaké dotazy, které potřebujete zodpovědět, než nám pošlete životopis? Napište nám na volna_mista@kb.cz
Jsme v atraktivních prostorách