Asistent/ka výkonného ředitele

Kvalifikační požadavky 

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici vítána
  • Znalost AJ na úrovni B2 (slovem i písmem)
  • Znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet Explorer
  • Znalost interních aplikací Komerční banky vítána
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti
  • Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita a loajalita
  • Ochota učit se novým věcem a profesionální vystupování

Pracovní náplň 

  • Zajištění chodu sekretariátu úseku
  • Podpora vedení úseku
  • Sjednávání schůzek a kontrola kalendářů vedení úseku
  • Administrativní činnost (pošta, cestovní příkazy, podklady pro vzdělávací akce, IT požadavky, vyúčtování)
  • Agenda docházky, příprava podkladů pro účetní oddělení, provádění inventur, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
  • Zápisy z porad, formální úprava dokumentů, tvorba prezentací, správa příslušných databází
  • Příprava a spolupráce na interních či klientských akcích

Nabízíme 

  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění Banka roku 2017 a TOP zaměstnavatel 2018
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie
  • Pracovní poměr na dobu určitou
Lidé v KB
Můžete si také vytvořit svůj profil na stránkách Société Générale a díky tomu sledovat pracovní nabídky celé skupiny KB i SG.
Jsme na více než 400 pobočkách
3
4
17
106
9
7
5
2
6
4
9
4
5
13
Máte nějaké dotazy, které potřebujete zodpovědět, než nám pošlete životopis? Napište nám na volna_mista@kb.cz
Jsme v atraktivních prostorách