Hledáme zapáleného manažera/ku interní komunikace

Do týmu interní komunikace hledáme zapáleného komunikátora, který má zkušenost s vedením menšího týmu a s tvorbou komunikačních kampaní napříč velkou společností s různorodými cílovými skupinami. 

Naše nová kolegyně / náš nový kolega bude mít možnost navrhovat nejvyššímu managementu banky efektivní, účinný a zároveň kreativní způsob komunikace důležitých témat a bude je také realizovat. Hledáme kandidáta/kandidátku, která dokáže přistupovat k plánování interních komunikačních aktivit se strategickým přesahem. Nadšeně podporujeme nové formáty interní komunikace včetně interních sociálních sítí, videa, ale nepřehlížíme ani běžné komunikační kanály a interní časopis Journal považujeme stále za velice přínosný. Nezbytná je proto i radost při práci s textem, smysl pro detail, odpovědnost, ale i smysl pro humor.

Co budete dělat? 

  • Příprava strategie a plánu interní komunikace
  • Supervize nad přípravou interního časopisu Journal
  • Řízení redakční rady časopisu Journal
  • Komunikační poradenství managementu banky v rámci strategických vnitrobankovních projektů
  • Podpora employer brandu
  • Příprava a realizace komunikačních kampaní napříč bankou
  • Komunikační podpora nových produktů banky mezi zaměstnanci
  • Řízení obsahu Intranetu KB včetně interní sociální sítě
  • Tvorba interních videí
  • Příprava a korektura textů různého charakteru
  • Příprava reportáží a rozhovorů a jejich následné zpracování a publikace

Co byste měl/a umět, znát či mít? 

  • Zkušenost při vedení interní komunikace, příp. externí komunikace ideálně ve větší společnosti (není podmínkou)
  • Pracovat samostatně s malým týmem a podporou externí agentury
  • Strategicky plánovat interní komunikaci banky
  • Aktivně hledat a realizovat nové způsoby interní komunikace se zaměstnanci
  • Vytvářet obsah pro interní kanály komunikace, dělat reportáže a rozhovory, zpracovávat různé druhy textů (psaní, stylistika, korektury)
  • Zkušenost s prací se sociálními sítěmi
  • Být kreativní, opravdu komunikativní a proaktivní
  • Mít ideálně VŠ vzdělání v oblasti žurnalistiky nebo mediální komunikace (není to ale podmínkou)
  • Znát AJ - slovem i písmem, úroveň alespoň B2 – pravidelná komunikace s centrálou v Paříži
  • Být skutečně týmový hráč.

Co Vám nabízíme? 

  • Příležitost získat zkušenosti v oblasti marketingu a interní komunikace ve velké společnosti 
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Řízení velkých komunikačních projektů
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie
  • Pracoviště v centru Prahy
Lidé v KB
Můžete si také vytvořit svůj profil na stránkách Société Générale a díky tomu sledovat pracovní nabídky celé skupiny KB i SG.
Jsme na více než 400 pobočkách
3
4
15
98
14
5
7
1
10
7
5
6
6
24
Máte nějaké dotazy, které potřebujete zodpovědět, než nám pošlete životopis? Napište nám na volna_mista@kb.cz
Jsme v atraktivních prostorách