Bankovní poradce/kyně pro významné podnikatele, Beroun

Kvalifikační požadavky 

  • Vzdělání SŠ/VŠ, ekonomického zaměření výhodou
  • Zkušenosti v oblasti poskytování služeb a prodeje podmínkou
  • Znalost AJ výhodou
  • Orientace v segmentu retailového bankovnictví - TOP Small Business
  • Znalost, čtení z účetních výkazů - podmínkou
  • Organizační, komunikační a prodejní dovednosti
  • Orientace na výsledek, proklientský přístup, týmová spolupráce, flexibilita, zodpovědnost
  • Znalost práce s MS Office

Pracovní náplň 

  • Aktivně nabízet produkty KB klientům a potencionálním zákazníkům v retailovém segmentu -TOP Small Business
  • Poskytovat poradenský servis (obsluha klientů, kteří přichází na pobočku už s konkrétním požadavkem)
  • Zpracovávat smluvní dokumentaci k uzavřeným obchodům vč. zadávání do bankovních systémů
  • Zodpovídat za obchodní výsledky, za plnění osobních obchodních plánů a za kvalitu poskytovaných služeb

Nabízíme 

  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění Banka roku 2016 a 2017, Bankéř roku 2016 a TOP zaměstnavatel 2017
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie.
Lidé v KB
Můžete si také vytvořit svůj profil na stránkách Société Générale a díky tomu sledovat pracovní nabídky celé skupiny KB i SG.
Jsme na více než 400 pobočkách
5
6
10
102
10
8
5
4
4
7
12
4
5
16
Máte nějaké dotazy, které potřebujete zodpovědět, než nám pošlete životopis? Napište nám na volna_mista@kb.cz
Jsme v atraktivních prostorách