Asistent/ka, Praha

Klíčové činnosti 

Podpora ředitele a jemu podřízených útvarů
Organizace agendy a příprava/logistika dokumentů
Zápisy z porad, formální úprava dokumentů, tvorba prezentací, překlady materiálů
Zajišťování služebních cest
Sjednávání schůzek a kontrola kalendáře vedení útvaru
Administrativní činnosti - evidence pošty, cestovní příkazy, IT požadavky, přístupová práva
Personální agenda - evidence docházky, příprava podkladů pro účetní oddělení, stravenky, podklady pro vzdělávací akce
Správa drobného majetku, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení

Kvalifikační požadavky 

SŠ/VŠ vzdělání
Praxe na obdobné pozici vítána
Aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem)
Výborné komunikační a organizační dovednosti
Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita, loajalita
Profesionální vystupování
Znalost MS Office

Nabízíme 

Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
Místo výkonu práce: centrum Prahy nebo Praha 5 - Stodůlky
Firemní benefity (pět dnů dovolené navíc, mobilní telefon i k soukromému použití, karta Cafeteria Benefit plus)
Kontrakt na dobu určitou - Zástup za MD/RD
Po ukončení doby zástupu možnost využití mobility v rámci společnosti nebo skupiny SG / KB

Lidé v KB
Můžete si také vytvořit svůj profil na stránkách Société Générale a díky tomu sledovat pracovní nabídky celé skupiny KB i SG.
Jsme na více než 400 pobočkách
7
7
14
109
10
2
11
7
4
3
11
6
8
6
Máte nějaké dotazy, které potřebujete zodpovědět, než nám pošlete životopis? Napište nám na volna_mista@kb.cz
Jsme v atraktivních prostorách